Firma Lotos prowadzi najszerzej zakrojoną w swojej historii kampanię wizerunkową

Firma Gray Group wdrożyła dla koncernu Lotos najszerzej zakrojoną jak dotąd akcję promocyjną. Akcja opiera się na wielu filarach, są to promocja w sieci oraz w telewizji, film, konkursy dla klientów i pracowników i interaktywny spot. Reklamy w telewizji rozpoczęte zostały 10 października. Konkurs potrwa do końca listopada 2014 roku. Reżyserem filmu reklamowego został Paweł Borowski. Oprócz 30-sekundowego spotu wyświetlanego w telewizji akcja polega na poczynaniach reklamowych w sieci. Ruch z całej kampanii kierowany jest na specjalnie przygotowaną stronę www, na której można dowiedzieć się o wszelkich obszarach działalności koncernu Lotos.

News ufundowany dzięki firmie filmy-reklamowe.net.pl, posiadającą w ofercie m.in. filmy reklamowe, filmy promocyjne, filmy korporacyjne, realizacja reklam.